www.btr-forum.co.uk
Welcome To BTR if your looking to join please FILL IN THE APP in the new members section, As we can not Activate your Account without it. Thanks and Hopefully see you soon!!


SORRY MR NOOBTUBER, YOUR NOT WELCOME!
 
HomePortalRegisterLog in
--== [BTR] ==--
Welcome to the BTR forums

Share | 
 

 BTR! Keep up the good work :D

Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: BTR! Keep up the good work :D   Sun Dec 13, 2009 9:30 am

i was playing MW2 last night with 4 other members when we went into a demolition room the 1st thing i herd was

"ohh noo not BTR i hate BTR" loll

just wanna say keep up the good work (Y) cheers


( was gonna post this in the "A Massive Thanks!!!" topics but wasn't allowed Sad )
Back to top Go down
BTR xNeUrOtIcCz
[BTR]Recruiter
[BTR]Recruiter


Posts : 50
Rep : 0
Join date : 2009-12-07
Age : 25
Location : Coventry
Platform : XBOX360

PostSubject: Re: BTR! Keep up the good work :D   Sun Dec 13, 2009 9:50 am

Haha sounds good BTR is growing tremendously fast haha cant wait till i get MW2 for x-mas so i can Beast it Razz
Back to top Go down
xPsYKotiKz
[BTR]Veteran
[BTR]Veteran
avatar

Posts : 398
Rep : 5
Join date : 2009-11-23
Age : 33
Location : Florida, USA
Platform : Xbox 360 / PC

PostSubject: Re: BTR! Keep up the good work :D   Sun Dec 13, 2009 10:22 am

I had someone say that also when I joined a game.
Back to top Go down
http://raptr.com/Kilin24?src=hdr
FRMT
[BTR]Commander
[BTR]Commander
avatar

Posts : 630
Rep : 19
Join date : 2009-11-17
Age : 33
Location : England ,Cheshire
Platform : PS3, XBOX 360 And PC

PostSubject: Re: BTR! Keep up the good work :D   Sun Dec 13, 2009 10:53 am

thats what we want Smile people to know who BTR are and to also fear us Very Happy LoL keep up the good work guys

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


-=§FRMT§=-
-=§BTR xRuZEx§=-


Back to top Go down
chuky1990
[BTR]Private
avatar

Posts : 21
Rep : 3
Join date : 2009-12-07
Age : 28
Location : Washington US
Platform : xbox 360

PostSubject: Re: BTR! Keep up the good work :D   Sun Dec 13, 2009 10:58 am

damn are we really that scary hahaha.... and why you guys left me by myself Sad haahaha it was fun going againts you guys though bounce
Back to top Go down
http://www.myspace.com/chitonman
xWaRGaSmZ
[BTR]Commander
[BTR]Commander
avatar

Posts : 300
Rep : 11
Join date : 2009-11-17
Age : 32
Location : Cheshire, England
Platform : XBOX 360

PostSubject: Re: BTR! Keep up the good work :D   Sun Dec 13, 2009 12:59 pm

We made a team leave our lobby because we destroyed them lol, BTR had made them look very, very silly.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



MW2 1st Prestige

Back to top Go down
http://bringtherainuk.forumotion.com
ReBirThz
[BTR]Secondary Commander
[BTR]Secondary Commander
avatar

Posts : 272
Rep : 3
Join date : 2009-12-12
Age : 27
Location : Essex Southend UK
Platform : Xbox 360

PostSubject: Re: BTR! Keep up the good work :D   Sun Dec 13, 2009 4:49 pm

ive also seen other full team clans say to jus me DK and DG "aww i aint playin BTR there fuking well hard to play" shortly after they leave hahah Smile had some good games today guys thanks Smile

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Peace
BTR IReBirThz
Bring The Rain

Back to top Go down
FRMT
[BTR]Commander
[BTR]Commander
avatar

Posts : 630
Rep : 19
Join date : 2009-11-17
Age : 33
Location : England ,Cheshire
Platform : PS3, XBOX 360 And PC

PostSubject: Re: BTR! Keep up the good work :D   Sun Dec 13, 2009 5:22 pm

yea we had some good games i went on to play with some of the PS3 people after the xbox a day full of WM2 on diffrent platforms LoL i relay am a sad sad man Smile

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


-=§FRMT§=-
-=§BTR xRuZEx§=-


Back to top Go down
ReBirThz
[BTR]Secondary Commander
[BTR]Secondary Commander
avatar

Posts : 272
Rep : 3
Join date : 2009-12-12
Age : 27
Location : Essex Southend UK
Platform : Xbox 360

PostSubject: Re: BTR! Keep up the good work :D   Sun Dec 13, 2009 5:47 pm

nice man yer they where some sik games haha Smile i just played game with wookie at 102 kills 44 deaths haha HQ ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Peace
BTR IReBirThz
Bring The Rain

Back to top Go down
FRMT
[BTR]Commander
[BTR]Commander
avatar

Posts : 630
Rep : 19
Join date : 2009-11-17
Age : 33
Location : England ,Cheshire
Platform : PS3, XBOX 360 And PC

PostSubject: Re: BTR! Keep up the good work :D   Mon Dec 14, 2009 2:10 am

LoL thats pretty good Very Happy

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


-=§FRMT§=-
-=§BTR xRuZEx§=-


Back to top Go down
xWaRGaSmZ
[BTR]Commander
[BTR]Commander
avatar

Posts : 300
Rep : 11
Join date : 2009-11-17
Age : 32
Location : Cheshire, England
Platform : XBOX 360

PostSubject: Re: BTR! Keep up the good work :D   Mon Dec 14, 2009 2:58 am

Assasiin repping the kills lol leave some for the rest of the team man, yeah people hate playing us at the mo, especially at HQ weve become some unstoppable monsters. Were doing well, shows were a cut above some of the other clans and bog standard noob players already, weve had new members come in and say theyve joined as were already looking like a pro team so keep up the good work guys.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



MW2 1st Prestige

Back to top Go down
http://bringtherainuk.forumotion.com
FRMT
[BTR]Commander
[BTR]Commander
avatar

Posts : 630
Rep : 19
Join date : 2009-11-17
Age : 33
Location : England ,Cheshire
Platform : PS3, XBOX 360 And PC

PostSubject: Re: BTR! Keep up the good work :D   Mon Dec 14, 2009 3:02 am

i know mate It's sick i wasnt expencting it to take off as well as it is Smile.
I love HQ and sabatage there the types I'm not complete crap at but i guess i still have time to learn Very Happy anyone playing tonight????

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


-=§FRMT§=-
-=§BTR xRuZEx§=-


Back to top Go down
xWaRGaSmZ
[BTR]Commander
[BTR]Commander
avatar

Posts : 300
Rep : 11
Join date : 2009-11-17
Age : 32
Location : Cheshire, England
Platform : XBOX 360

PostSubject: Re: BTR! Keep up the good work :D   Mon Dec 14, 2009 5:06 am

I'll be on mate, but mite not be till later cos the mrs watches on tree hill Mad what you playing on PS3 or Xb

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



MW2 1st Prestige

Back to top Go down
http://bringtherainuk.forumotion.com
FRMT
[BTR]Commander
[BTR]Commander
avatar

Posts : 630
Rep : 19
Join date : 2009-11-17
Age : 33
Location : England ,Cheshire
Platform : PS3, XBOX 360 And PC

PostSubject: Re: BTR! Keep up the good work :D   Mon Dec 14, 2009 5:37 am

not to sure could do with more levels on the xbox up to 40 on the PS3 but only about 20 on the xbox

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


-=§FRMT§=-
-=§BTR xRuZEx§=-




Last edited by FRMT on Mon Dec 14, 2009 11:19 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
ReBirThz
[BTR]Secondary Commander
[BTR]Secondary Commander
avatar

Posts : 272
Rep : 3
Join date : 2009-12-12
Age : 27
Location : Essex Southend UK
Platform : Xbox 360

PostSubject: Re: BTR! Keep up the good work :D   Mon Dec 14, 2009 10:51 am

haha just when i get in the zone haha ill try split em up and spread em to u guys haha i just go mad with a scar in close range situations haha tonight shud b kool all leaders on Smile

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Peace
BTR IReBirThz
Bring The Rain

Back to top Go down
FRMT
[BTR]Commander
[BTR]Commander
avatar

Posts : 630
Rep : 19
Join date : 2009-11-17
Age : 33
Location : England ,Cheshire
Platform : PS3, XBOX 360 And PC

PostSubject: Re: BTR! Keep up the good work :D   Mon Dec 14, 2009 11:20 am

yea i could do with some back up been a low level and what not Very Happy

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


-=§FRMT§=-
-=§BTR xRuZEx§=-


Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: BTR! Keep up the good work :D   

Back to top Go down
 
BTR! Keep up the good work :D
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Pupil ME and get a Good Brute(DE,COM)
» Hot Toys TDK. thanks again good doc.
» Any good stores in the Gold Coast?
» How Good Is My Brute?
» release dates. how do they work (for the wii)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
www.btr-forum.co.uk :: General Chat-
Jump to: